Forum Gildia Skrytożerców
Czyli to co Poszukiwacze Przygód lubią najbardziej:P
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy LARP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Skrytożerców Strona Główna -> Tablica Ogłoszeń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duri




Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 22:13, 26 Sie 2007    Temat postu: Nowy LARP

Witajcie. Mam pomysł na larpa.
Ja i Sezerp zostaniemy GM'ami.
Piszę scenariusz i osoby. Będzie jazda. Kto się na to pisze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Surag




Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Nie 23:01, 26 Sie 2007    Temat postu:

Ehhh... Durorionie. Opisałbyś coś bardziej;]

1. Opis Realiów
2. Krótkie wprowadzenie
3. Danie postaci zawczasu, aby każdy przygotował się do ich odgrywania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sadysta z kubkiem kawy
Mistrz Gildii



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kazak-a-Kazar 57/1

PostWysłany: Pon 10:14, 27 Sie 2007    Temat postu:

O ile będę w tym czasie w Kole i będę mógł chodzić to się piszę Smile Chętnie zagram Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ventus
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Koło

PostWysłany: Pon 11:13, 27 Sie 2007    Temat postu:

No ja oczywiście tak samo Smile chętnie znowu wczuję się w jakąś postać zgłaszam się jak najbardziej Wink pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hagen
Przedst. ds. D&D'kowców



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Miasto zwane Kołem

PostWysłany: Wto 11:32, 28 Sie 2007    Temat postu:

Witajcie to moj pierwszy post na tym forum... Wink) Wiec ja rowniez mam pomysl drogi administratorze oraz cala szlachetna reszto Wink) a mianowicie ja tudziez Sezerp i Surag no i ozywiscie nasz nowy "czlonek" - Magnus (Tomek Huszczo) mogli bysmy sie zajac przygotowaniami do LARPA ze strony technicznej czyli mowiac zwiezlej przygotowac ekwipunek... Dzisiaj mamy zamiar wybrac sie po materialy do tartaku... Co wy na to... Zamowienia na ekwipunek zglaszac zawczasu... Pozdrawiam! Wink))))))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duri




Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 20:24, 28 Sie 2007    Temat postu:

Nic nie mówię, ale chyba zapomniałeś o mnie. Poza tym przygotujemy ekwipunek na nextnext larpa. Tego postaramy się zrobić larpa w czwarek ale w 50.00001% może on się przesunąć na następne dni tego tygodnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duri




Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 20:38, 28 Sie 2007    Temat postu:

Znajdujecie się w spokojnym do niegdyś miasteczku Kapedown. Miejscowość ta słynęła ze swojego spokoju i pięknej okolicy. lecz ostatnio stała się miejscem kradzieży, napadów i mordów.
Pogłoska głosi że po mieście grasuje wilkołak, natomiast w karczmie praworządnych obywateli płci męskiej coś zabija podczas snu.
Kapedown jest otoczone przez Cienisty Las - miejsce pracy magów ognia i lodu. Ich działalność polega na wzajemnej rywalizacji, walkach między sobą i ofiarowywania swoich usług mieszkańcom.
Oczywiście jak w każdym pożądnym miasteczku znajduje się tu również karczma "Pod batem", w której można skosztować pysznej Żubrówki i porozmawiać ze wszystkim znaną pięknością Warką Goodlove, która od zawsze mieszka w karczmie Renevana - swojego wuja.
Przebywa tu również wielu poszukiwaczy przygód i krucjatorów, którzy szukają odpoczynku od swoich zadań i problemów. Kilku osiedliło się tu na stałe.


Przepraszam za wiadomość pod wiadomością.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sadysta z kubkiem kawy
Mistrz Gildii



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kazak-a-Kazar 57/1

PostWysłany: Śro 12:01, 29 Sie 2007    Temat postu:

Kilka spraw - pomysł wydaje się dość banalny... zobaczymy jak wyjdzie rozwinięcie. Ale mam nadzieję, że każda postać będzie miała jakiś cel ponad rozwikłanie problemu wilkołaka Wink
Kolejne, macie miejscówke robiącą za karczmę w lesie? To dość ciężkie... tak mi się wydaje. I dajcie więcej informacji o tym kiedy, gdzie jak, bo mało co wiadomo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duri




Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 15:39, 29 Sie 2007    Temat postu:

Po uno : mamy miejscówkę na karczmę.
Po duo: questy nie będą tylko z wilkołakiem, widocznie niedoczytałeś.
po trio : mało co wiadomo ponieważ my chcemy DOPRACOWAĆ i DOINFORMOWAĆ larpowiczów. Na ostatniej sesji mało kto wiedział (a właściwie nikt z nowych) że księga istnieje naprawdę. Poza tym dopracowaliśmy system wali i umożliwiliśmy posługiwanie się bronią tarczami i magią. Poza tym każda postać będzie miała oprócz celów również wskazówki jak je osiągnąć. Poza tym postacie są dość mocno związane z osobami mającymi je odgrywać. Personality górą!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hagen
Przedst. ds. D&D'kowców



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Miasto zwane Kołem

PostWysłany: Śro 17:52, 29 Sie 2007    Temat postu:

Skoro questy jeszcze nie sa dobrze dopracowane to chyba moim skromnym zdaniem termin LARPa przesunie sie na za tydzien albo dwa tygodnie... Jednak Suraga pomysł przebil nasze wszystkie... Ekhmm... Cytuje: -"Zróbmy LARPa przed świetami (Chodzi tu o Boże Narodzenie). Niesądze by LARPa udalo sie zrobic zima kiedy temperatura bedzie przekaraczala ponizej 0 stopni?! A z ekwipunkiem najlepiej by bylo sie pospieszyc i wykonac go na tego LARPa, zastrzezen co do systemu walki nie mam - jest naprawde świetnie dopracowany i obmyslony (tylko zeby LARP byl taki!) Co o tym myslicie???

Wink***Przepraszam za powturzenia oraz błendy*** Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
steller




Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 20:51, 29 Sie 2007    Temat postu:

No wypad. widze, ze mamy profesjonalna poczatkująca ekipe. Fajnie ze wyciagacie wnioski ostatniego larpa. Mam nadzieje ze bede mógł byc. ale obawiam sie ze terminy poza ta sobota sa poza moim zasięgiem. Pozdro Wasz Sylwan XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Surag




Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Czw 2:04, 30 Sie 2007    Temat postu:

Łeee... chyba tego larpa przed Wielkanocą nie będzie, jesli chcecie dopracowac wszystko na glanc-papier(toaletowy) ;]
(Serio nie radziłbym robić wcześniej, a wszystko dokładnie przemyśleć, żebyście się nie skompromitowali...)

A ja dam słówko o nowym systemie walk (trochę bardziej realistyczny Wink ):
Ciało podzielone jest na 11 stref ataku
1. Głowa
2. Lewa ręka od ramienia do łokcia
3. Lewa ręka od łokcia do końca dłoni
4. Prawa ręka od ramienia do łokcia
5. Prawa ręka od łokcia do końca dłoni
6. Górna część tułowia
7. Dolna część tułowia (brzuch)
8. Lewa noga od miednicy do kolana
9. Lewa noga od kolana do stopy
10. Prawa noga od miednicy do kolana
11. Prawa noga od kolana do stopy

jedna strefa bloku
jedna słaba strefa
dwa życia (Po utracie jednego strefy się zmieniają. Po utracie dwóch utrata przytomności. Po tym gracz wstaje z jednym życiem. Drugie zregeneruje się po godzinie bez walki.)
Tarcza +1 strefa bloku
Broń własna postaci +1 atak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ventus
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Koło

PostWysłany: Czw 9:59, 30 Sie 2007    Temat postu:

Dla mnie system zaproponowany przez Suraga Jest bez sensu. To nic innego jak po prostu rozbudowanie starego systemu. Nie ma potrzeby go aż tak utrudniać bo inaczej tego nazwać nie można. Według mnie stary jest lepszy(tak tak, jestem konserwatystą Razz ) A co do tego, że wszystko chcecie mieć na ostatni guzik dopięte to popieram ale z tymi wskazówkami do celów to nie przesadzajcie, bo odbierzecie przyjemność z gry graczom. Cała zabawa polega na tym, żeby każdy SAM doszedł do rozwiązania, żeby wczuć się w postać i myśleć tak jak ona. Sukcesem na LARP'ie nie jest rozwiązanie wszystkich celów(choć może częściowo), ale dobra zabawa Cool Podsumowując: chcecie za dobrze i boje się, że możecie przez przypadek coś skopać. Także panowie, bez przesady, oby była dobra zabawa Wink pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hagen
Przedst. ds. D&D'kowców



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Miasto zwane Kołem

PostWysłany: Czw 13:55, 30 Sie 2007    Temat postu:

Panowie, panowie no i panie Wink mysle ze wskazowki to swietny pomysl gdyz na ostatnim larpie role Inkwizycji byly jednymi z najtrudniejszych do odegrania gdyz nikt nic nam nie chcial powiedziec, nikt nam nieufal nawet kiedy obsypalismy goscia zlotymi dukatami. Podsumowujac w wyniku niedopracowania - nieobrazajac nikogo, ja i Prezes jako inkwizytorzy niewykonalismy praktycznie zadnego zadania wpelni... Co wiaze sie z brakiem doswiadczenia i zacofaniem postaci...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Skrytożerców Strona Główna -> Tablica Ogłoszeń Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin